"دست بندازم دهن این رو جر بدم" دیالوگ یکی از سریال های طنز مورد علاقه ام بود که گاهی برای شوخی به کار میبردم، اما امروز جدی دلم میخواست دست بندازم و دهان این دنیای لعنتی را جر بدهم!
دنیای پستی که شادی هایش را جیره بندی کرده است گاهی در ظرف زندانی هایش ملاقه ای بیشتر میریزد میل به زندگی که پیدا می کنیم ،روز بعد ظرفمان را از شادی خالی و از انواع و اقسام شور بختی سرریز میکند تا عقده هایش را سرمان خالی کند..
چقدر این دنیا جای ماندن نیست این روزها..
کاش همگی با هم عفو بخوریم و آزاد شویم.
t V...ما را در سایت t V دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165